WHAT? Is that all you've got to say?

NU är jag klar, finally! Har fått gymmat idag och nu även duschat och fixat mig, för vad nu än kvällen erbjuder! Ska strax ringa tandläkaren och höra om det finns någon tid för mig, har nämnkligen fått tandvärk, igen. Ja, även denna gången en visdomstand. Vågar inte spekulera i vad för något som händer, en sköljning är INTE skönt!

Nej, receptionen är stängd idag pga. sjukdom. Jahapp.

Satt just och tänkte på att tänk om man själv skulle få välja vad för musik som spelas när man är ute, fan, jag ska nog göra en egen spelningslista i just den kategorin, PEPP!

Nu när jag har någon dö-timme tänkte jag fixa lite med kläder som behöver få en knapp isydd, kedjor som inte vill som jag, fastna helt enkelt. Helt plötsligt verkade denna dö-timmen försvinna väldigt fort. Har pratat en liten stund med Malin och kom på att jag har paket som ska till mormor, tänkte ta dem på vägen till bilen. Funderar på om min kära dator ska få göra följe hem till älskling.

Ikväll får vi se hur det blir, jag lever på hoppet! Hade tänkt övertala älskling till vissa planer och sen köra och släppa av mina föräldrar i stan, handla mat, åka hem till älskling, mysa lite, hämta mina föräldrar och sen .. tänker jag inte berätta mer ;). Hoppas på good things. Nej nu ska jag packa ihopa här. Datorn får stanna hemma, orkar inte släpa runt på den.


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0