Vi ha inte tid, för sånt här ..

Jag tror jag håller på att bli sjuk. Men, åh, det vill jag ju inte.

Igår var en bra dag, fram tills klockan 16.10, sen blev det en mycket dålig dag.
Som bara gick utför.

Idag vet jag inte vad det blir för sorts dag. Hoppas såklart på en bra dag.
Hade tänkt låta Malin fräscha upp mitt alltför krassliga minne om varför jag är arg.
Ja, man måste ju ha lite argument. Och inte har jag skrivit ner dem här inte.
Kanske placerade jag dem så långt in av mänskliga skäl, glömma.
Men ska man glömma allt?
Igår läste jag på. Inte fan blev jag klokare.

Om en timme och åtta minuter ska jag stå på en IW maskin i en timme. Good!
Därefter blir det hopefully registrering på Pauli och sedan biljetthämtning i gamla väster.
Nu ska jag ringa min coach och be om möte i veckan.


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0