Usch, fy och BLÄ !

Jag är på extremt tråkigt humör.
Riktigt pms humör, känner att jag skulle kunna lägga mig ner och gråta så less jag är på detta skitet.
(Jag har inte ens pms, just nu)

Jag är extremt trött på allt som har med A att göra. Jag kan inte ens skriva vad för då blir man väl stoppad för det. SKITHELVETESMÖG ÄR VAD DET ÄR IALLAFALL UTROPSTECKEN UTROPSTECKEN UTROPSTECKEN


Ja sen då? Igår var flitigaste dagen på gymmet. Körde 82 kg (!!!!!!) i ben/ass pressen mitt tidigare rekord var 75 och jag började på 45 kg när jag började gymma. Men först var jag good och sprang 2 km+ på "IW" maskin. Igår var jag och älskling btw på Johanneslust bara för att kunna säga att vi varit där nu också, haha. Imorgon ska jag nog dit igen, fast med Carro. Trevlans!

Nej jag känner verkligen inte för att skriva här. Det enda jag borde skriva just nu, förutom hatbrev, är ansökningar. Så jag slipper något med detta kommande.

Tydligen har jag fått en ny handledare på AF, tack för den icke existerande informationen.

Tillråga på min frustration som börjar övergå i uppgivenhet så pratade jag och Malin, och då kom hon ju på att OM jag kommer in på komvux kommer jag inte kunna få ett enda öre. Man är så jävla lurad vad man än gör som EGENTLIGEN är ett steg åt rätt håll men eftersom man bor i ett samhälle som är uppbyggt på att alla individer är idioter, så är det FEL att utvecklas. TVI.


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0