Tjillidill

Vet inte varför jag känt väldigt länge nu att jag skulle ha något kul att skriva om här. Vet om att jag tänkte på specifika saker. Men nu kommer jag inte på någon direkt sådär.

Kan ju berätta om en rolig sak, det var i Fredags som vi firade Mia som fyllt 20. Mycket trevligt, mest kul var det hos Mia, innan vi åkte iväg. Har tröttnat på Crown nu, men det är ju ändå kul att bara komma ut. :)

Igår åkte vi skridskor på Pildammarna, eller ja, på pildammen, haha. Sen var det en sådan sjukt slapp dag, lagade mat och hade oss på kvällen. Det är bara nu när älskling jobbar som man har ett break från att bo hos fam. Ljung. Imorgon ska jag TOM gå ut med Cindy. Ja, min gräns har egentligen gått för längesedan........

Bättre att skriva när det finns något vettigt att berätta om.


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0