STOP! You're making me blush ..

Söndag, fan detta är verkligen segt med söndagsångest. Idag är väl det vettigaste 2,6 eller 3,2 km rundan, jag vet inte längden för man är inne på olika spår hela tiden. Haha. Men ja, det är väl det.

I Fredags var det mat till alla hungriga hos älskling, det grillades fläskfile (jag tror det var det...) och tre olika sorters "pommes", två såser, sallad och vitlöksbröd. Hm, det känns ändå som om jag missade något. Efter maten och efter en stunds snack blev det 2'a Johan Falk filmen, lite i mitten där gjorde jag chokladpudding, till endast mig och Mia, jag tror resterande är rädda för chokladpudding. Mycket trevlig och lugn och skön kväll om jag själv får säga det.

Lördagen bjöd på X antal avsnitt av "My X någonting" på MTV, såg det i ungefär fem timmar, haha. Varvat med lite sömn också, jag var sjuk ... Älskling fick åka och jobba lite och på kvällen blev det en snabbvisit hos Malin och Dennis, ungefär en timme blev det, men en timme är mycket bättre än noll timmar! Därefter körde vi i illfart för att hämta Mr och Mrs Ljung. Bruna och fina :). Kvällen var "bara" snack och BK ätande. Fick ett jättefint armband av dem, samt min flaska Malibu MANGO som jag "beställt". Mycket uppskattat, har redan smakat på den och mums. Jonas hade beställt någon äcklig laktris, menthol eller vad det var, urk! Shot ska vara tjock i konsistensen..

Och idag dåja, ännu mer slapp. Plus skogsrundan.

Imorgon blir en intressant dag. På morgonen ska jag till UM, japp 9.00 har jag tid. Wiho! Haha, funderar på bussen, men vette ... Sen senare på dagen ska jag till Arbetsförmedlingen.


Pappa och Jonas pratar om Formel1, om dom ska åka och se på det i sommar. Jag säger att köra mc räcker ... Stoppa i batteriet och låt det blir +7 grader. Sen ska det köras.

Nu ska jag hoppa på cykeln och bort till mormor, hon ville ha hjälp med en sak, oc!

PS. Ingen som vill äta sushi/extremt goda kycklingspett med mig? Haha.  DS.


Smack !


Kommentarer
Postat av: mallan

En trevlig kommentar sitter ALLTID fint! Du är bra, glöm INTE det <3

2010-01-17 @ 20:45:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0