PUSS

Har suttit vid datorn i alldelles förmånga timmar idag. Men det har resulterat i två jobbansökningar. Desto mer jag sitter och skriver varför de borde anställa mig, känner jag alltid att DETTA är något jag vill. Haha. Det är lite patetiskt, men lite gulligt. Kan jag tycka det om mig själv? Det gör jag iallafall.

Har slått in Mias paket, så de ligger här, lila, guldiga och fina. Tyvärr hade vi inte rosa papper, såfall hade det blivit med askungen och dyliknande prinsessor. Vet inte än vad jag ska ha på mig eller hur håret ska vara ... Funderar på lockigt. Men inte FÖR lockigt. Well well. Jonas ville ut och "panik handla" något att ha på sig, han är värre än mig. Så jag har väl lite betänketid om inte..

Har bokat tid till föreläsningen som jag nämnde innan, ska hämta ut biljetter i nästa vecka. Och Pauli har fortf. inte behandlat min ansökan, så jag ska ringa nästa vecka igen ... SUCK! Resten av planerna skriver jag på måndag. Nu ska jag slita mig härifrån för några minuters plock i rummet.


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0