Keep your promises to yourself

Precis hemkommen. Hade en inte så lugn morgon om jag får säga det själv. Fifi spelade piano för mig i trappan när jag försökte sova. Halv tio kom jag iallafall upp, telefonen ringde och ingen tycktes svara. Helt ensam hemma, jahapp. Det händer INTE ofta kan jag berätta.

Efter jag ätit frukost kom mamma och bad mig åka med henne, hon skulle till Arbetsföredlingen och få påskrivet. Sen körde vi inom Maxi och handlade mat och lunch.

Eftersom jag är fröken arbetslös, kom jag på när jag hörde Mia och Chrille berätta om deras semester hur jag och min kära familj skulle kunna arbeta och bo i ett varmt och härligt land. Tänker prata med både mamma och pappa, för detta är en sak vi själv funderat på att köpa. Kan berätta att det innehåller vattensport ..

Nu blir det mat, sen ska jag vara nyttig på ett annat sätt också, ikväll/senare blir det träning.


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0