Jag sitter bara och trycker.

Kan mycket glatt meddela att jag även idag haft mina fixar-ryck. Gick hem från älskling (har osagt bestämt med min bil att det är bättre att gå små rundor), träffade min coach, delat massor av bra grejer med henne, hämtat ut biljetterna till föreläsningen och nu snart ska jag ringa till AF och höra varför jag inte fått något aktivitetsstöd.

Nu blir det mat och SEN blir det telefonsamtal. Om tid finns kanske även jobbsökning. Känner att det är dax nu. Bli lite vuxnare. Okej, samtal till AF före maten, så är det avklarat. Ska göra en snabbis koll på banken först bara. Ikväll blir det förhoppningsvis gymmet, slöade till det imorse och skippade 07.45 passet, men kände att det hade varit så onödig bilfärd.

Om jag skriver mer idag ska jag berätta vad för kul saker som hände i helgen.
T.ex. varför jag suktar smått efter Sushi...


Smack !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0