Inget förlåtet, inget glömt .. ?

Håller på att städa iordning på mitt rum, när hjärnan är i kaos kan det iallafall vara skönt att ha koll på omgivningen, den man KAN kontrollera. Har vikt in all rentvätt och sitter och ska precis ge mig i kamp med att sy fast ännu en knapp på min kofta och sy in mitt hårband. Också för andra gången! Jo jag har fortsatt städa undan viktiga papper osv. från skrivbordet. Ja det kan väl tänkas hur det sett ut.

Sen när jag har tid ska jag rensa bland mina gamla och nyare kvitton. BEHÖVLIGT! Hela min skrivbordslåda är full .. Vid fem ska fam. Borg samt fam. Ljung träffas utanför bykrogen för att äta mat. Funderar på pizza, men undrar om de har kvar planka där.. Mos som varit inne i ugn är SÅ gott!

Igår var en mycket trevlig afton! :)

Nu ska jag ner och sy som sagt.



Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0