In a moment, everything can change ..

PUH! Vilken natt, vilken morgon och vilken förmiddag! Jag kan fortsätta tills det blir natt igen.
Jao, så mycket är det som hänt.

Sov extremt dåligt inatt, vaknade massor av gånger och ett tag låg jag vaken och tänkte på sjukt onödiga saker? Suck. Sen blev det morgon, och då var jag mycket trött för att jag legat vaken mitt i natten och tänkt. Så jag fick ställa om klockan, pallra mig upp tillslut, skrapa bilen och köra hem. Sen ville plötsligt alla prata i telefon med mig, när jag skulle skriva mitt personliga brev. STOPP!!!

Tjugoöver nio, gick jag till bilen, vid tio var jag bland de första att knöka mig uppför trappan. En fågel viskade i mitt öra vart det behövdes personal AKUT. Dit gick jag, alla stod och velade så jag gick fram och snackade med de två tjejerna som stod där (hallå vem pratade med BÅDA från något företag? Och om inte den ena minns mig, gör den andra det!) Lämnade CV, och sen gick jag vidare, ITrim var där, och just den danska kvinnan som instruerat mig och Malin när vi var där och tränade, så henne var det ju inga problem att prata med :D. Lämnade till två andra företag och jag ska på intervju redan idag! Desto mer jag tänker på det klingar det bättre! Och det är ju bra.

Efter rek.mässan så pratade vi flickor lite om ikväll. Sen stack jag och tränade. Hade såklart tagit fel "kort" som jag fått där, så jag fick stå och berätta hela min pinsama berättelse för en ung kille, han bara "det är lugnt, jag tror på dig". Haha jag kände mig som den sämsta lögnaren EVER och jag ljög inte ens :(. (Jag ljuger inte ofta, eller nästan aldrig.)

Sen körde jag hem och tänkte på intervjun, pratade med pappa, duschade och nu sitter jag och torkar håret/gör mig klar inför intervju och sedan avsläpp på Entré, sen blir det after work! Senare blir det förhoppningsvis ngt med flickorna. Malin har inte ringt upp än, så henne har jag inte pratat med. Känns som om det blir en bra dag iallafall. Sinnes flitig.

Och gud vad jag skrev mycket känns det som! Nej nu ska jag slappa lite.



Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0