I'm fine

Puh! Blev väckt kvart i nio av min coach och sedan dess har jag suttit här och filat, på cv och personligt brev. Nyss ringde jag Pauli för att höra om jag blivit antagen till danskan jag satt upp mit på :). Inget besked än, ska ringa på fredag igen och höra! Jag tycker om att det är såhär, jag har bara svårt för att sätta mig ner och ta tag i det. Det ska ju egentligen inte vara så himla svårt..

Idag ska jag träffa Malin och Sara, mycket trevligt! Vi har en hel lista på saker som ska göras, så det är goodie. Tänker smyga med mig träningsväskan så får vi se vart det leder. Måste få göra av med lite energi. Ha en fet träningsvärk i ändan. I benen, svettas och vara glad. Jag är glad ändå, men man är så nöjd (oftast) när man är färdig. Har ju kommit in i att träna överkroppen mer nu också, så det är litta balans i det hela.

Nu ska jag dressa mig och bli klar, för snart kommer förhoppningsvis Mallan.
Sandra if you read this, PLS CALL US!


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0