I found myself and run away

Idag, onsdag. Några dagar tills det är helg. Men vaddå. Jag har ju helg hela veckan.

Jag har nyss öppnat ett mörkt choklad, välbehöveligt. Jag har redan hunnit fixa bra saker denna dagen, men där är mycket kvar! Jag har bl.a. fått en spotify inbjudan (gud så länge vi (jag&Jonas) satt och försökte igår), så nu är det musik för fulla muggar, med alla låtar. Sen så började jag på min hemläxa (?), ska fortsätta strax. Varit på Ikea och ätit lunch med mina föäldrar. Handlat ramar till foton. Ett till älskling och ett till någon frivillig person som vill ha mig på bild förslagsvis mina föräldrar.

Om en stund ska jag och mamma till Hemtex, jag ska handla nya panelgardiner till mitt rum. Kan ju göra små-förändringar så jag får rummet i den stilen jag vill, New England. Vitt, benvitt, grått, rött, blått, beige, "rotting", trä, stickat ... Så gardinerna är i mörkblått. Ska förhoppningsvis inom snar framtid även måla över det mörkbruna i mitt rum. Så det blir beige, eller vitt. Vill ha nytt golv, men men, önska kan man ju!

Ikväll blir det träning, IW here I come, denna gången blir det ett stenhårt pass med Annelie.
Och FY vilken träningsvärk i vaderna jag har idag.......
Nej, nu ska jag väl fortsätta på hemläxan, omg. Jag ska skriva om mig själv. Happ.



Smack !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0