En snabb-snabbis?

Sitter hos Jonas och har suttit framför datorn ända sedan kl. tre idag. Helt sinnes. Har iallafall sökt ett jobb, och ska söka mer imorgon. är så sjukt peppad på ett jobb att jag skulle kunna springa till företaget och låsa in mig på rummet med chefen och övertala tills jag blivit anställd. JAG ÄR SÅ RÄTT FÖR DEN TJÄNSTEN!!!!

Nu ska vi kila hem till mig, dax för mys och filmtittande senare. Innan idag var det träning med Malin på Itrim, mycket trevligt. Tycker om att testa på nya saker och detta var som ett puls gym där masiknerna har hydraliska (=man behövde inte ställa in motstånd utan destofortare man utförde tränings momentet desto mer motstånd!). Nej nu tjatar Jonas på mig..


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0