Eh, godmorgon 2010?

Det som jag tycker är jobbigast är nog när det blir nytt år, man skriver fel på papper och alltmöjligt. Likadant när man fyller år. När jag äntligen (!!) fyllt 18 så sa jag att jag var sjutton. När jag var sjutton var jag en gång på väg att säga att jag var 15/18. Ja, alltså har jag lite svårt med omställningar som endast är permanenta i ett år. Men det är väl bara att vänja sig.

Igår var en riktigt trevlig kväll och även om man gärna vill fira tsm med många olika vänner är man ändå så stor att man förstår att det är en omöjligthet. Då väljer man ut sina gudlkorn. Och igår hade vi en trevlig utspark av det gamla året och välkomnade det nya på bästa sätt!

Började med att min bil inte ville starta, men vi skippar den tråkiga delen, kom till B-flo och träffades alla söta töser (nyårs uppklädnad borde vara oftare!) Det blev skratt, dans och maud. Tack för det flickor! Det blev en vända till Svedala innan tolvslaget, men även tolvslaget passerade när vi var i Svedala. Gick in och fortsatte ha trevligt och vid två kom Malins/Katrins personliga taxi och körde oss hem. På vägen såg vi ett dött ångande kadaver (dött djur). Ett stort sådant, rådjur. Mitt på vägen. Kom hem till Jonas, smakade på deras nyårsmat och slutligen blev destinationen sängen! Slockade lika fort som djuret på vägen och vaknade många gånger i morse. Jag mådde hur bra som helst. Och "alla" vet att mår jag bra, då finns det inte en chans att någon mår dåligt, jag är den klena i spritsvängen. Haha.

Vid två körde älskling och jag och hämtade bilen i B-flo. Körde motorvägen och mitt i en refug låg ett mega (kadaver) vildsvin! Den var lång som fifi och bred som min pappa. En riktig bjässe! Så alla fick inte en trevlig början på det nya året.
Jag fick det och jag hoppas alla mina fina vänner också fick det! :)



Smack !  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0