And if you want me

5 km i skogen är nu avklarat för dagen, måste erkänna att jag blev lite trött när jag kom hem och ätit mannagrynsgröt med blåbärssylt och ett glas blåbärssoppa till. Mycket smarrigt. Har även fått tanka bilen idag, 460 kronor fattigare är jag numera. Och ändå tills jag kört 45 mil till, då är det dax för en ny tankning. Men det är ett problem en annan dag!

Ikväll ska jag och Malin köra IW, hoppas verkligen att det är Annelie som har passet. Men nu dessa timmarna emellan hade jag tänkt kolla lite med jobb och sådär.. Eventuellt maila min handläggare på arbetsförmedningen också, för jag fick ett brev av henne idag. Mja, det är så det ser ut. Borde röja undan sakerna som hamnat på mitt skrivbord, det är översvämmat. Med papper och skit, cd skivor jag inte har en aning om vad det är på dem osv. Mycket problematiskt helt enkelt.

Nu sitter jag och letar biljetter till nästa helg.



Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0