A few more days..

Sådär. Pigg och vaken. Fan jag är inte något av det, haha .. Somnade runt ett i natt, såg "Åter till Cold mountain". Jag grät och grät, så fortsatte jag och gråta. Då och då kramade jag till Jonas ordetligt. Innan jag vände mig mot tv'n och grät vidare. Haha. Jag är lite känslig just nu.

Man kan väl säga att denna veckan har precis börjat, kan inte känna på mig om det blir en lång vecka eller vad. Några saker drar ju verkligen ut på tiden .... SUCK! Men så är det och det är bara att bita ihop. Har lite andra ärenden jag ska göra denna veckan, kommer bli skönt att få reda på lite saker. Nej inte det jag skjutit framför mig alldelles förlänge nu. Utan andra saker :).

Igår hittade jag massor av träningskläder osv. på rea på Stadium, men inget kändes sådär wow 100%, så jag köpte inget. Även om innehållet var nya byxor, linnen, linnen, linnen och sport bh's. Alltså precis vad jag behöver.
Idag har jag tänkt klippa mig. Ska snart ringa till frisören, :). Väntar på ett samtal från Malin, sen ska jag ringa, till frisören. Hade tänkt jag skulle få ut bilden jag letat upp på luggen, är det sjukt nördigt? Det känns så. Haha. Kanske inte skriver ut den trotsallt, utan bara ger en BRA beskrivning ;P. Sitter och skriver över i kalendern vad som händer denna veckan, skönt med strukturering. I need it :).

På onsdag är älskling ledig, då ska vi ta min bil (som funkar nu, urladdat batteri för jag kör så lite?!) på en långrunda. Ska bli mysigt! Äh, skriver kanske mer sen..


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0