Ytterligare en helg har passerat ..

Och igår visste jag inte vilken dag det var, horibelt rent ju!

Fredagen bjöd på massor av överraskningar, mat på Le Concert, stand up på konsert huset och banana split på Casa Mia. Mycket trevligt och mysigt att bara ha tid för varandra! Tränade även med Malin på dagen.

Lördagen innebar träning då också, sen lite stress, kollade när älskling och kusinerna spelade fotboll, hem och snabbt fixa sig för att ha en jätte kul kväll hos Saras pappa där vi firade just, SARA! Kvällen tog dock slut tidigare än jag önskat, men jag hade jätte kul under tiden vi var där iallafall. Och jag vet någon som är tacksam för lite omhändertagande, gäller ju att man ställer upp för varandra :). Jag hade himla dåligt samvete när jag fick min panikattack utanför slagt, innan David Guetta, och nu var det Jonas tur, fast dock inte någon panikattack, utan med en fylleattack, haha!

Söndagen var väldigt slapp, längesedan jag åt så mycket bakis mat, och trots mina blandningar i Lördags mådde jag i princip strålande! Blev ändå pepperoni pizza och kebab senare.. Gick på mobilia med mamma medans älskling var ¨på hockey med pappa och Fifi, hehe.

Igår blev jag även förfrågad om det inte var dax att jag såg till att få mig en egen kopia av hemnyckeln till älskling, hehe .. :P Idag var det egentligen tänkt en träningsrunda med Malin, men hon kände att hon ville spendera lite tid hemma innan hon åker, klart förståeligt! Så det blir väl en runda på gymmet med älskling. Men jag har tröttnat lite på gymmet. En ordentlig runda i skogen hade suttit fint annars.

Igår tänkte jag att jag och älskling skulle ta ett härligt och värmade bad. Hos honom. Vilket fail! Haha, deras vatten är inte så varmt som vårt, så efter max tio min var det nästintill kallt.. :/. Idag borde jag verkligen ta tag i allt på mitt rum, det ser förjävligt ut. Kläder, rena som smutsiga, papper i drivor, kvitton här och var, usch ja. Nej, nu ska jag försöka göra något vettigt.


Smack !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0