What went wrong?

Tisdagen och Onsdagen var två jobbiga dagar.
Oro och jobbiga tankar hela tiden.

På Onsdagen fick jag höra lugnande ord, men jag vet inte hur mycket skillnad det gjorde. Jo, rätt mycket. Har inte direkt kunnat slappna av, men jag har kunnat tänka och focusera på annat.
Tro mig, när man får höra något sådant kan man inte focusera.

På Onsdagen ringde älsklingen och sa att han pratat med hans gocarts chef. För ungefär två veckor sedan "anmälde" jag mitt intresse till en "chefs" tjänst på gocarten. Nu ville Petter, hans som är ägare av GC, få tag på mig så vi kunde pratas vid. Han ville ha tag på mig. Efter några om och men (när man mår kasst är det lite svårt att "sälja" in sig hos någon) fick han mitt nummer och han ringde bums! Pratade om mycket som rörde gocarten och sen beslutade vi att det var kanske bäst att träffas och kunna prata ännu mer. Så på tisdag ska jag hem till Petter och prata jobb. Heltidsjobb! Verkligen inte vad jag förväntat mig mitt i detta tråkiga.

Förövrigt började jag jobba igår, för mobilia, cyklar runt till olika platser och samplar info-blad och pennor. Igår, idag och på lördag.

Något som man verkligen känner att det höjer glädjen är träning. Har testat på spinning i Måndags, körde som vanligt IW i Onsdags och igår testade jag och älskling ki-box. Kul! Och kan garantera träningsvärk, både idag och värst i morgon säkert.


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0