Vildaste natten på länge!

Idag åker Malin, rättare sagt, Malin och Katrin sitter på ett flygplan just nu, till härliga Egypten. Igår när jag skulle till bussen så var det även dax att säga hejdå till Malin, men det kom så jäkla plötsligt, så hon fick en kram och de dära standard-orden. Så inatt när jag skulle sova, så var jag tvungen att skriva ett litet humöristiskt sms, men som ändå visar att jag bryr mig. Haha, säger bara blåakamler är inget skämt för en egyptier!

Strax efter tolv någongång somnade jag nog, sen har det varit fullt slagsmål inatt mellan mig och Jonas. Har tom, fortf. ont i huvuvdet.. Började med att i början av när jag somnat fick jag en armbåge pressat mot tiningen, så jag tryckte tillbaka med mitt huvud för jag tänkte att mannen brevid mig skulle inse piken, he didn't. Så då bad jag honom snällt. Men när han efter någon timme igen gav sig på att trycka sådär förbaskat på mitt huvud igen, då klämde jag till honom. Haha, förfan, jag vill ju sova!
Skämtade om det imorse sen när jag vaknade strax efter honom, 06.31. Sen vid kvart i skulle jag gå ner och låsa efter honom och därefter kunde jag inte somna om. Så innan sju såg jag på en film som höll på kanske till nio eller något, men vid halv nio, DÅ somnade jag, haha..

Idag hade jag tänkt göra lite vettiga saker, så funderar på att ta bilen idag, den behövs köras, så då tar jag med tidningar (till bilmattorna och allt slask), kör till ekohallen, kopierar nycklen, sen kör jag till arbetsförmedlingen och får hjälp med papperna sen tar jag mig till Sara och Mia och underhåller dem lite. Sound like a good day to me!


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0