This is ...

Är nyss hemkommen från Coop, mamma och jag har varit och handlat lite. Så nu sitter jag med en bibba papper framför mig, läxa. Ja, det är sånt man får när man är inskriven hos arbetsförmedlingen. Min läxa är att lära känna de andra i gruppen.

Påtal om arbete, fick Jonas sms igår, om någon vill arbeta som chef/administratör samt banarbetare nu till sommaren, ska nog ringa Jonas chef senare idag och prata vad som gäller. Jobb är jobb, och det innebär i slutändan pengar!

Men innan jag sätter min fot på bussen in till stan för träff, så ska jag även ha skickat in en jobbansökan till ett annat företag. Dagens planer säger jag bara ..

Och igår fyllde ju Sara 20! Hehe, gjorde ett besök som hon visste om och sedan ett där jag, Malin och Jonas gömde oss på hennes rum och när hon öppnade dörren så stod vi där och sjöng för henne. Malin hade kladdkaka med, så den delade vi på. Muaha .. Trevligt. På Lördag firar vi henne ännu mer, men man måste bli lite firad på självaste dagen ju.. :).

Har precis gjort "klart" min läxa, så ska kolla igenom mitt personliga brev till företaget och sedan skicka iväg det. Det jobbet är ju det jag hoppas på mest. Så därför är jag lite nervig inför samtalet till Jonas chef. Men men.


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0