Release me, ..

Idag har jag träffat Malin, varit på en rolig lektion danska och kommit hem och slappat. Jo, jag köpte mig ett 200 g marabou digestive. Jag minns inte senast (förutom i förrgår) jag åt marabou, men det var himla gott att låta det smälta i munnen och ha kvar de goda digestive kulorna. Ungefär som när jag äter McFlurry, då äter jag all glass och äter smartieserna (puh!) sist.

Så det är ju inte svårt att gissa vad jag smaskat på.. Funderar på om jag ska knyta på mig mina härliga skor och ge mig bort till bilen och lägga dit lite tidningar. Usch ja. Nej, ska inte rabbla på här om onödiga saker.



Men alltså, kolla på luggen, mycket fint ..
Ps. äär DET lilla Vivi? Ds.





Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0