Proud

Stolt och stolt, men ändå. Det känns bra, idag har jag rymt undan alla kläder och städat övrigt på rummet SAMT att jag idag har rensat alla kvitton! Bra kämpat! Kändes skönt då jag hittade alla kvitton/orginal intyg på mina "finare" saker.. T.ex. väskor, skärp, solglasögon och bikini .. :). En gång var jag gräsligt nära på att handla en D&G badhandduk för över 600:-. Den var rosa och jag tyckte den var så fin. Haha.. Hittade ju många roliga saker/minnen när jag kollade igenom alla kvitton. Idag i garderoben märks det inte att så många olika "fashionabla" märkens inhandlat under åren. Haha.
Annars har idag varit en rätt värdelös dag. Imorgon hoppas jag på mycket mer effektivitet!
Men nu kallar älskling att det är dax att borsta tänderna, well well.. 



Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0