Not so..

Vissa låtar får en att minnas mycket, väldigt mycket. Mycket, väldigt mycket ska man också lägga bakom sig. Tänk så busig man varit. Haha, knäppt. Ibland vill man minnas lite gammalt groll. Bara för att kunna skratta åt det. Inte helhjärtat dock, nej. Tårar är äkta. Visst, det finns falska, men de är annorlunda, inte tunga, varma och salta. Så många saltmärken mitt skrivbord fått träffa på. Det har haft sina orsaker..





Idag har jag sett till att fixa många små bra saker. Har en sak kvar. Att posta mina brev, suck så tråkigt :P. Sen ska jag köra till älskling och så ska vi träna. Har fått kopierat nyckeln hem till honom nu, nice. Nu ska jag packa och sticka.


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0