Klok och insiktsfull eller en ..

Det känns som om jag inte haft något fritt liv de senaste dagarna. Helt enkelt har det hänt saker. Jag har varit på jobb intervju, informations möte, smakat på min Malibu mango, träffat (nästan) alla flickor, ätit och firat farmor, träffat Ritas (min fasters) dejt, varit på mitt nästa sista/sista(?) möte hos academedia, hämtat papper hos arbetsförmedlingen, jobbat som blomsterbud och ätit sushi. Nu är jag TRÖTT!

Men då kan jag göra alla sadister glada och berätta att jag borde skicka in en jobbansökan till det perfekta jobbet för mig. Och vika undan resten av kläderna som "skräpar" på mitt rum. Jo jag fick 2000.- av mormor med igår. Kanske borde jag inte skriva det för det kan uppfattas som skryt eller något, gud så synd såfall. Är väldigt tacksam iallafall. Så idag var det jag(?) som bjöd mina föräldrar på sushi, mmmm..

Har gått i stan också. Antingen kan man säga att jag är SNÅL, eller så är jag ekonomisk, själv tycker jag sistnämna passar bäst in på mig, försöker tänka på att det kan komma en morgondag då man är i större behov av pengar än att lätt slösa iväg dem på diverse skit. Så jag står i valet och kvalet att köpa en vit bh, eller en svart bh, eller inse att jag inte behövt någon på de två år som de andra i nämnda färger varit för små. Klok och insiktsfull eller en snåljåp?

Just nu sitter jag bara och väntar på att älskling ska anlända, senså är jag bara på mys humör så det blir bekväma varma kläder som ska på sen ska jag lägga mig i sängen och luta mig på ett varmt bröst och slappa. Älskling är i gatan nu, underbaringen har tom. tagit med min klädpåse som jag inte fick med mig imorse när jag skulle jobba.. Då btw jag och Mojje missade bussen så vi fick snålskjussa med mamma&pappa. Nu ska jag göra mig mys-redo


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0