Jag är jävligt sjuk.

Japp, inget som blivit bättre här inte. Tog mig till danskan jag hade imorse (9-12), och blev sedan hämtad av mamma och pappa som planerat att vi skulle äta sushi, mumma! Det förgyllde verkligen denna snoriga och huvudvärksdag. Och inte att glömma, nästan Sandras födelsedag och, OCH så kommer MALIN hem! Ja, och att jag har två stycken twister glassar samt ett helt paket Minisar som väntar på mig i frysen. Låter ändå som att det kan bli en helt ok dag. Är frukansvärt trött bara. Men sov ändå väldigt gott inatt. Drogar mig själv innan jag somnar och när älsklingsklocka börjar ringa så drogar jag mig så när det väl är dax för mig att gå upp mår man inte hundbajs, utan lite mindre bajs, kattbajs.


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0