Hej hå

Fredag idag, innan idag hade jag verkligen fredagskänslan, gick tom. och nynnade på "snart är det fredagsmyyys". Det övergick efter ett tag och så märktes det att jag hoppat över en rad på p-piller kartan, PMS herself. Älskling hämtade mig från jobbet och sen väl hos honom lagade vi mat. Yes, special dinner.

Sen blev jag hämtad av mamma och har slappat lite här hemma. Gick egentligen upp för att kunna "packa" lite. Hamnade här. Och hamnar antagligen på något bowling ställe ikväll. Men det är väl inget fel med det? Om jag är lika grym denna gången som förra gången har iallafall jag kul.

Så jag ska väl plocka fram lite och sen slänga in mig en snabbis i duschen.


Smack !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0