Flickan med pärlörhängen

Helgen, helgen, helgen..

I fredags var min familj och älsklings familj samt Rita på Entrés afterwork, kniv & gaffel. Fortsatte till BK för kaffe och kage. Resten av kvällen var lugn hos mig. Sov hos älskling.

Hälsade på Gisa (Jonas farmor på sjukhuset), sen körde vi till Lomma och kollade på kaniner, dvärghamstrar och alla andra djur. Man känner sig som fem år när man springer där; -"Åh, kolla vad söööööt!". Haha löjligt, men djuren är så söta! Jonas tyckte också dvärghamstrarna är söta, hehe. En mini-kanin. Sen körde vi till Nova, hittade inget speciellt, hittade inget alls rättare sagt. Eller ja, testade en söt kjol på veromoda, men nej. Sen körde vi hem och efter ett tag kom Robert och Lena på mat och sen såg vi melodifestivalen.

Igår var en slappedag, var trött och Fifis sjuka har börjat smitta av sig. Älskling och jag gick en lite runda på olika platser i stan, vid tre blev jag avsläppt hemma, däckade direkt och sov i tre timmar, hostade, mådde illa, ont i huvuvdet och allmänt tung i kroppen. Älskling hämtade mig och vi asade oss hemma hos honom, kvällen var slapp och jag var extremt sugen på glass. Sandwich, Piggelin, Daim, Magnum, Twister.. You name it! Det blev vaniljglass med ananas. Somnade efter ett tag och natten har varit lugn.

Idag mådde jag mycket bättre! Så bra att jag orkade ta mig till danskan idag mellan 9-12 och sen var jag på AcadeMedia kl 13 ungefär. Mamma, pappa och Fifi hämtade upp mig så körde vi och handlade lite på Lidl. Är hemma nu och ska slappa lite här vid datorn, bloggar och lite robinsonspel, sen ska jag lägga mig och vila..


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0