Avundsjuk på nysningar?

Imorse kom jag till insikt. Såhär ska INTE resten av mitt liv vara. Jag ska göra något drastiskt av det hela. Vi skämtade här hemma (intern varning) 3 för 2! Det hade funkat så jävla bra, förnedrande dock. Har fixat lite småsaker som gynnar det jag tänker på. Men själva det praktiska tar jag en annan dag. Jag mår CRAPPY. Nej det finns nog inte ens ett sådant ord, men det är så jag mår. Förkyld, hostning, slemning i halsen och feting mycket astma har lurat sig på min arma (haha) kropp. Jag kunde bokstavligt talat inte resa mig ur sängen imorse när jag skulle låsa efter Jonas. Jag var tvungen att ta medicin, låta det verka och SEN kunde jag resa mig upp. Vaknade vid nio och halsen var lika tjock som innan jag tog medicin. Igår kollade jag upp var den nya jour-vårdecentralen ligger i Mlm, vid värnhemstorget.

Efter detta inlägget ska jag unna mig en glass.
Jag handlade glass igår, styckes glass för över 50:-, men det var det värt.
Ser sinnes mycket emot twistern som ligger i frysen.

Aha, något mer vettigt att klottra ner? Jag vilade aldrig igår på dagen, fasten jag var trött som ett ko-a*sle. Jag somnade TOLV inatt, det tog verkligen tid. Snyta sig, försöka andas, svettningar, puh en kylande vindpust, snorning och så var karusellen igång. Unnade mig tillslut både astma medicin och nässpray (jag är så idiotisk och drar gärna på allt vad medicin heter tills jag nästan dör, sen när jag ligger i koma DÅ "unnar" jag mig en dos eller två). Det låter som om jag är störd.
Som jag svarade Mojje igår när han frågade mig om jag var sjuk,
"nej jag är inte mer sjuk i huvudet än vad jag brukar vara".


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0