Who let the dogs out?

Ah, så skönt att få sitta ner, tror jag ska gå och lägga mig snart, haha.

Igår var mycket trevligt! Carro och jag hade oss en runda på Burlöv på dagen, sen stack vi åt varsitt håll och fixade oss, vid 20.00 träffades jag, älskling, Carro, Sofie och hennes kille Tim i närheten av El Patio, där vi åt. Mat och massor av snack och tiden flöt på. Vi lämnade innan tio och Sofie och hennes kille bestämde sig för att inte följa med till Mando bar. Men vi skulle dit, jajamensan! Carro tog en watermelon beach (som jag tipsat om) och jag tog en apple bloom. Den var god, enda tills jag doppade äpplebiten med salt och peppar på, alltså drinken var på det sättet, men saltet löstes upp och peppar't flöt runt = ingen god kombo. Annars smakade den äpple drink med lite öl drag, men inte mycket. Tror vi släppte av Carro vid halv tolv.. Så det blev ju rätt sent för att vara en Måndag.

Cindy var jobbig inatt, hon hulkade sig,, jag vaknade av att jag var så varm (vi testade att sova på en fleecefilt) och törstig! Så kl. 4.00 gick jag ner och drack.. Sen ringde klockan först 6.20 till älskling, då vaknar jag alltid, och sen ringde den till mig kl. 7.00. Så det var bara att hoppa i kläder, käka, bre en macka och se glad ut. Jag har varit både trött och hunrig idag, skippade frukosten och åt en macka till lunch. Idag kom mina papper, anställningsform-befattning; Administratör. Behöver jag säga mer? Nej tänkte väl det.

Christian (min andra Christian chef(Jonas pappa bl.a. är min chef på Prenzo)) sms'ade mig igår och frågade hur helgen gått, samt om jag ville jobba kommande helg med exakt samma. Vill och vill, när det är pengarna man får en förfrågan om kan man nog inte vara rik nog att säga nej. Så idag blev jag inbokad på det. Prenzo ska jag vara på på Fredag, så nu är jag ledig, haha.

Jao, Sara spontan sms'ade om att träffas, trevlans. Ska strax-strax bege mig mot Mia, jag är så satans trött så det blir bara en kort stund. Hade en sådan sjuk dröm när jag vaknade att jag höllt på att fortsätta tänka i drömmens banor. Why?



Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0