Wellie-Gelie

Idag har jag arbetat. Igår kollade vi resor somsagt, så idag när klockan ringde vart jag mäkta trött! Det har jag varit hela dagen, gäspat i tid och otid. Iallafall, idag har varit en trevlig dag, och mitt i allt blev det lunch på glasklart, man tackar! Imorgon är det bullfrukost om jag inte minns fel... Hehe. Ja, det blir jobb imorgon med, förhoppningsvis blir jag tomtenshjälpreda herself.  

Idag, efter jobb kollade jag resor tills batteriet dog. Och nu när älskling bestämde sig för att åka till Svedala och mecka med Petter så tänkte jag att jag skulle fästa naglarna från depend, så det har jag pysslat med i lite mer än en timme. Men nu är de där och jag får se hurlänge de sitter. När de trillat av och jag luftat mina egna ett tag ska jag lägga på endast gele/manikyr. Det blir bra, mina naglar är på bättringsväg! 

Ska strax borsta tänderna och krypa ner i sängen, så trött ..... Först ska jag grummla igenom här bara. Hm.


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0