Vi har det bra, bättre, bäst!

Well, de senaste dagarna har det inte riktigt funnits plats till att klottra här inte. den 23/12 betalade älskling och jag vår resa till Thailand. Vi åker om mindre än en månad! Det kommer att bli underbart! Och eftersom jag vetat att vi skulle hitta på något tillsammans (som julklapp) så har jag inte känt någon vidare "ångest" över min julklapp till honom, som han dessutom verkade lbi väldigt glad över, en jeans-fluga! Så igår (24'de) när Chrille höllt på att stryka skjortor inför kvällen så la jag fram en vit skjorta till älskling.. Så att det skulle passa, men det kommer ett ännu bättre tillfälle att ha den på sig, inom en vecka ;). Av älskling fick jag ett par duntofflor som jag önskat mig!

Det är inte bara så att resan känns som en julklapp till oss, nästa år har vi dessutom 5 år tillsammans och det är ju självklart speciellt :). Vi har bestämt att under våra två veckor ska vi göra allt vi vill (som är någorlunda rimligt) och idag har jag hittat namnet på den plats man matar fiskar direkt ifrån handen med fiskar runt om en i havet, häftigt! Koh Hong, för intressets skull. Hehe. Det känns overkligt! Mer om det en annan gång..

Julafton var fint igår, lite konstig sådär mycket tid utan mamma (hon jobbade och var hemma kl. 17). Vi resterande som inte jobbade (då) fördrev tiden med att äta mat, se Fifi öppna julklappar i tid och otid.. Vid halv nio någonting så gick jag hem och lämnade mormor, hon tycker det är väldigt obehagligt att gå ute själv nu när det är snö och allt, så hade man inte gått med henne hade hon inte varit med och firat jul.. Sen körde jag hem till Nyman's där älsklings familj också var, mysigt. Min andra familj! Skratt och skämt och efter någon timme som jag varit där begav vi oss hem hela familjen Ljung. Älskling fick presentkort på sitt dykcertifikat som han påbörjat, och massor av mjuka paket, vi fick vars fyra glöggmuggar, ska vi tolka det som en pik eller? Jag fick ett rivjärn av mamma och pappa.. Haha!

Nej nu ska jag umgås med älskling som äntligen kommit ner..


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0