Velkommen

Att jag är välkommen tillbaka imorgon är väl inget dumt? Idag har varit kul, det är alltid kul att lära sig nya saker. Imorgon blir det 9.30 igen. Jag har fått en "nyckel" in, och jag vet vart jag ska parkera, utifrån det kan det inte bli bättre. Jag har ingen aning vad lönen ligger på, men för tillfället är det ingen viktig faktor, jag behöver aktiveras så detta är perfa. Inomhus och med snällt folk som sysselsätter mig. Imorgon kör jag nog på glasögon, om man säger så.. En miljon siffror har jag MINST gått igenom. Jag assisterar receptionist/mestadels ekonomi (?) tjejer.

Vet inte om det händer något trevligt imorgonkväll, tar det som det kommer.

Idag åkte iallafall en nagel av, den som varit kortast, om nu någon bryr sig, haha.. Nej, dax att sova.


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0