Jag tror att alla snart har fått nog

Efter jag kollat på the lodge, kom jag in på skanör gästis och sen på hilton och läste om deras brunch, för 200:- .... Så jag gjorde scones-bullar och äggröra, 4 ägg och två scones-bullar med blåbärssylt på och ett glas juice, DET hade kunnat kosta 200:-!

Pappa berättade hur mycket jag flyttat till avanza och vad jag gjort för förtjänst på dem, inte så illa! Och mer blir det..

En månads driftkostnad för mig ligger väl på 1000-1500, beroende på hur mycket bil vi kör.. Där 500 är fast pris. Kan ju erkänna att mormor sponsrat min fritid lite nu på senare. Och att jag inte alltid håller mig inom gränserna.

Eh, känner att jag borde göra nya flikar i min pärm, har avslutade konto-papper, nyöppnade konto-papper, anställningspapper, ja det är dax att ställa i ordning i min andra pärm..Alltså dax. Efter allt bläddrande i pärmar så vet jag ett bra sätt, flikar, haha ...
Återkommer när det händer något.


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0