Resa?

Idag, när jag äntligen tänkt baka så hittar jag inte jästen och vi har inte tillräckligt med smör hemma. Suck! Idag hade jag tänkt göra till en riktig bak-dag. Lussebullar och knäck. Får väl pallra mig iväg till affären. Gå dit i snöstormen tänker jag göra.

Igår träffade jag Carro, "bara" på kvällen, men vi har det bra ändå :). Vi hittade en restresa till Ayia Napa i två veckor för 3000:- på ett ****'igt hotell. Det tråkigaste var att vi hade åkt 21/12, alltså missar man både jul och nyår här hemma, inget jag vill.. Men annars var det ju strålande! Vi kollade thailand, malaysia, maldiverna och mauritius. Alltså drömde vi oss bort.. Åkte hem vid halv tio tiden.

Sov ut imorse, aaah så skönt, 8.15 vaknade jag och trodde att det var julkalendern. Haha, imorse/natt (det var nog mer natt) så vaknade jag av att jag låg och pratade med mig själv "Men du får ju säga JA" och så väckte jag väl Jonas för jag uppfattade att han sa något i stil med "JA till vad!?" "MEN DU FÅR JU SÄGA JAAA". Jag tror att jag drömde om att vi stod i kö till något och antagligen så blev det väl vår tur. Haha.


Idag snöar det tusan ute, fint och mysigt, men det snöar lika mycket på mitt rum, jag är så torr!! Så igår var Carro och jag på apoteket och så fick jag be om ett prov på en kräm. Upp till bevis. Har inte testat den än, tänkte göra det efter jag duschat senare idag.

Well well, nu ska jag leta upp knäck-recept och se vad jag behöver, sen ska jag ner och fortsätta leta efter jäst jäkeln som antagligen gömmer sig i kylen....



Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0