Nu trillade poletten ner!

Gick precis in på internetbanken, aaaah! Kortkontot är ekande TOMT! Nu förstår jag vad resan kostat mig, hittills. Det bästa för mig är nog att inte tänka att resan lär hamna på över 20'. AAAAH. För det är ju inte bara resan (flyg+en veckas hotell) vi ska inte sova så pass under bar himmel och inte äta något, haha.. Det är ju tur att jag är inte bara är fröken Veronica, utan även Fröken kontant. Så det är ju bara att börja sprätta upp madrassen...

Jag och älskling ska iväg och leta efter "min" klänning när han slutat, vilket han redan gjort, han är påväg hit. Sen ska vi handla maud. Så nu ska jag ringa Mallan.. Och det är positivt! Nice!

Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0