mat-shopping, shopping-mat?

Kan det någonsin bli lika kul att handla mat som det är att kolla kläder? Nej, det tror jag inte. Men vi gjorde iallafal både och igår. Burlöv blev det, hittade en jättesöt topp där, som säkerligen vore perfekt i thailand. Ih. Men för den tröjan kan man istället äta en riktigt god tre rätters mat där. Komma mer än halvvägs till Phiphi öarna, eller åka på en halv snorkeltur.
Jag köpte inte den. Och väl inne på coop handlade vi inte kött och inte själva efterrätten. Men mina vänner, vi ligger bra till prismässigt. Strax ska jag, pappa och Fifi iväg till Citygross och handla deras kött, ev. vårt, och kolla på tillbehör, så det blir braaao. Nej, påklädning!


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0