Greajt!

Igårkväll var trevlans, så längesedan vi sågs!


Eh, för två dagar sen kom jag på en bra grej, jag duschade och för att håret inte ska bli så torrt i "längden" så tog jag inget schampo där, det är ju inte direkt så att håret blir "fett" längst ut.. Så jag tog bara balsam där i. Blev jättebra. Och igår kom jag på ytterligare en sak som jag blev så glad över. Jag handlade en ny ögonbrynspenna för inte alls längesedan, den var super de första gångerna som jag använde den, torrare, precis som jag vill ha den. Men sen desto djupare jag kom in i den desto kladdigare. Så kom jag somsagt på igår att jag behöver ju inte ha locket/korken på! Ah så glad jag blev när jag kom på det, haha. :D


Idag ska jag ha en lugn dag, sov ut precis så länge jag ville.. Låg kvar en liten stund i sängen, sträckte lite på mig, gick ner för pappa hade gjort havregrynsgröt. Nu är jag sugen på scones, sådana som vi fick på The Lodge.. Som små bullar. Mums. Ska in på deras hemsida och drömma mig bort..


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0