Get ready to see me live!

Hahah, jag har så dålig fantasi med rubriken, det går INTE bra nu.


Idag har jag, mamma, pappa och Fifi varit på Bo Ohlsson, handlat julegåvor. Hittade en sak som jag velat ha ett tag.. Till ett bra pris, så jag tog den och när jag mötte upp övriga familjen vid kassan så sa mamma att jag kunde få den i juklapp. Mja. Jag hade ju tänkt testa den idag, men det behövs inte, kan ju vänta de två veckorna det är kvar.

Jag har funderat över det jag tänker (?) köpa till Jonas, ah. Jag får fundera vidare..


Jag har hittat en destination som jag vill till, eller rättare sagt ett land. Malaysia. I februari, det hade varit perfekt som 5 års grej att hitta på tillsammans! Det är ett saftigt pris om jag nu ska komma tillbaka till verkligheten.. Men, what the fuck?


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0