Fastfrusen.

Idag har varit en kall dag. Jag har kört vespa i snö,slask, is och kall vind. Älskling och jag försökte tina upp (det var "bara" jag som jobbade) i duschen, visst värme, men när man är sådär totalt nerkyld, så känner man inte värmen förrens det bränner. Känner hela tiden, nu när tiden går att man återfår värme i kroppen, underbart.

Man frågar om det är lönt att slava för den lönen, men på sommaren är det överbetalt, då är det härligt, det räcker med en tjocktröja och man delar (förhoppningsvis) ut grejer som folk vill ha. Idag har vi inte samplat något, på gott och ont, när vi stannat har vi tagit foton och snackat. Jobbade med en "ny" kille, alltid trevligt. Haha, förutom den jäklen jag jobbade med en gång..... Ah, han visste allt och även om han inte visste något så visste han allt. Usch ja.

Jag då? Guds bästa barn!


Igår jobbade jag på Prenzo, de ringer på Måndag så planerar vi in vilka dagar jag ska komma då. Känns bra, de är snälla och jag är underhålld (?)/entertained.

Älskling och pappa begav sig till stan för att se Wilmer X, jag sa att jag skulle hem till honom sålänge. Mitt rum ser ut som skit, jag har tvätt som ska hängas och min lugg blev sne när jag plattade den, alltså tar det en stund. Fjortis-problem.

'cus i am looking at you through the glass, don't know how much time that have passed ..


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0