But it seems there's always something right there to remind me ..

Idag har jag haft en heldag med mamma, nästanpå. Vid tolv någongång begav vi oss till Centersyd, man är ju aldrig där! Och det var trevligt! Mamma handlade massor kändes det som.. Jag handlade ett par leggins för mina (som jag har på mig rn) är det flera hål i. Så det var dax. Blev ingen topp från Gina Tricot, den såg så dassig ut.. Också köpte jag en klocka till älskling, men han får minsann själv byta rem. Handlade jag något mer? Jo, hand-desifison (stavning öh?) nu till thailand. En som är handväsk format och en som är litelite större, mamma handlade en pumpflaska, men förfan, jag måste tänka på vikten (på väskan (; ..).

Atm så tvättar jag för fullt. Imorgon måste de sista inköpen fanimig göras. Vi har några saker om man säger så ....... Suck! Jonas har ju planerat hela kvällen för idag och imorgon mitt i dagen ska han klippa sig. Vad bra av mig att hitta en pojkvän som alltid har undanflykter! FRÅN ALLT! "Jag ska bara""vänta, jag kommer nu""Meeeeen, AH""Sluta stressa upp dig så mycket". Vadfan menar han med det? När jag tänker på morgondagens efterrätt så ligger han och bubblar i ett jävla akvarie i Limhamn, vart är rättvisan?!
Nu måste jag sluta tänka på allt vi ska göra imorgon annars får jag hjärtstillestånd. Och ett sånt stånd är inget bra stånd! Tillråga på allting imorgon så ska vi köra Mia och Chrille kl. 5, FEEEEEEEM PÅ MORGONEN!! Gott jävla nytt år! Hahahaha!



Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0