Wish me luck x 2!

Igår var verkligen en stressig dag. Jag måste försöka lösa så mycket som möjligt idag. Det känns bara så pinsamt. Men, det måste göras. Och desto mer jag gör nu, desto mindre behöver jag göra när jag ska träffa Saaaaandy. Så jag antar att det bara är att sätta igång.. Klockan är nio och om en timme ska jag försöka befinna mig hos henne. I Lomma. Undrar bara hur i helsikes jag ska hitta dit, man kan ju inte ens kalla de tför lokalsinne i Lomma, för jag har ingen aning om hur Lomma är uppbyggt. Allting ser likadant ut och i korsningarna har jag ingen aning vart jag ska ta vägen!? Har förhört mig med mamma och pappa, annars får jag slå Sandy en signal :).

Nej, dax att sätta igång..


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0