1,2,3..

Ah, idag har varit en härlig dag, eller, det finns ju gott om tid kvar på dagen också, härligt! Imorse var hela familjen Borg och åt frukost på Ikea, sedan så gick vi en runda på nedanvåningen, då det var så längesedan jag var där. Gud vad mycket folk som anlände. Ahhh. Fick med mig öresundsbron hem, haha. Ska inte säga något till älskling, men vi ska sova här inatt... ;) Funderar på att städa vidare på mitt rum, att sätta upp min resväska på vinden är nästa steg.


Ikväll, eller senare så ska jag och älskling, förhoppningsvis om inte den börjar brinna eller exploderar eller ett ufo kommer och telepoterar bort den, åka och kolla på bilen. Sen hade jag tänkt träffa Carro. Och älskling vill att vi ska träffa hans släktingar. Ja, jag tycker ju också att det är trevligt, men vi kan säker kombinera det på något sätt, att vi t.ex. äter med dem och sen träffar vi Carro. Jaja.


Igår var vi och spelade minigolf, jag, älskling, Sara, Malin och Dempan. Myyycket kul. Rolig bana var det också. Sen åt vi mos på orvars och åt mjukglass från time eller vad butiken heter. Efter golfturneringen som märkligt nog jag blev tvåa i så blev det hemfärd.


Har funderat ett tag nu, i början var jag osäker. Sen blev jag jättesäker och det var nästan 100%. Sen hände det saker, som fick mig att tvivla så mycket. Tvivlet har lagt sig nu, inte helt, men nästan. Snart är det nog borta, gone with the wind och ja...


Smack !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0