svart/rosa?

Jaja, några dagar sedan jag skrev. Det var väl senast i lördags? Innan jag hämtade älskling med familj, så gick jag en runda på mobilia, har aldrig tagit in så mycket kläder in i ett provrum! Dock hittade jag bara en kjol i två olika färger som jag blev riktigt sugen på. Meeen, jag köpte inget. Hehe, hämtade min älskling och hans familj vid två på Kastrup. Sen såfort jag hämtat dem körde vi hem så de blev avsläppta och jag fick ta min bil iväg och slutföra för dagen. På kvällen så mös vi. Och igår hade vi också en härlig dag tillsammans. Åt frulle hos älskling och sen åkte vi med mina päron till Ystad, där vi gick en liten runda i den stängda staden.. Sen körde vi till det stället i Ystad sandskog som vi alltid åker till. Åt köttbullar och drack apelsinläsk. Sen avslutade vi med varmt winerbröd. Har man intre ätit dem så måste man dit.

Sen körde vi hem och körde till Ekohallen, där handlade mamma en uppblåsbar kanot, haha så vi körde till Klagge och testade den :D. Haha.. Idag är jag nästanpå ledig, ska se vad jag hittar på. Har lust att vara social, men samtidigt att städa och damsuga min bil.. Haha. Jaja, har iallafall bestämt med mamma, pappa och Fifi att jag ska med på någon spökberättelse i Glemminge. Men det är inte förrens ikväll. Så jag har några timmar att slå ihjäl på dagen. Well well..


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0