Payback is a bitch.

Men jag är så jävla snäll. En dag hoppas jag att det vänder. Att jag ger igen. One way or another. Tyvärr har den tanken slagit mig allt för många gånger. Men ändå är jag här. Suck.

Jag fick ingen sista jävla festivalmat. Nej, då behöver jag inte äta något annat denna kvällen heller. Och helt ärligt? Komma hit och sova sen? No way. Idag har jag ätit..... en halv macka och några färsk-pasta spaghettisar. Haha, roligt nog hade jag tänkt mig thai mat eller något. Hoppas det finns andra som får någon mat i sig. Och att det smakar, pst. Jag hade tänkt mig detta som en trevlig kväll, fan vad jag misstog mig. Gud, jag ser fram emot många tjejkvällar.

Ska nog inte skriva mer här nu, hah. Då vet man aldrig vilka grodor som kan komma ut..


Smack ! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0