Passa på ta nu dörren medans kvar finns vägen ut

Goooodmorgon! Idag känner jag mig som en riktigt hurtigbulle. Jag har städat färdigt på mitt rum, började igår och det blir bara bättre och bättre. Självfallet behövdes rummet även damsugas och eftersom jag känner att jag inte deltagit på något sätt i aktiviteterna här hemma för hushållets skull så tog jag en spontan runda i hela huset. Kom fram till att det är kul att damsuga. Om det bara funnits lite mer tid, heh.. Har även sytt i en knapp i mina shorts, nålat upp sidorna. Fyllt i papper till Avanza om att öppna ett nytt konto, fyllt i papper att mina skattepengar ska sättas in på ett konto nästa gång. Något mer? Igår vattnade jag mina uttorkade nästan heldöda växter. Min egengjorda tavla är inplastad och väntar på .. Jag vet inte vad. Jag kan inte bestämma mig om den ska upp på vinden och riskera att bli möglig. Jag tycker faktist att det är fin. Jag gillar glittret, pärlorna och fjädrarna. Låter som om min tavla är riktigt glammig, it is! Min resväska som stått i rummet i ca två månader kom upp på vinden igår. Igår tömde jag min papperskorg.

Haha herregud, jag har fått mycket gjort! Har även planer på "alla" mina dagar jag inte har något speciellt att hitta på. På Onsdag är det NRJ in the park, det är ju något som ska besökas, tsm med Sara och säkerligen fler. Fredag... Då ska jag träffa Sandra! Och sen är det Måndag igen och då ska jag träffa Annica. Detta går riktigt bra ju!

Igår löste sig så jäkla mycket, jag var tvungen att ringa till älskling och kvittra lite i luren, han förstod att det var många oros moment som släppt. Har bara några till som ligger i en hög och väntar på mig.

Idag hade jag iallafall tänkt ta mig till banken och lösa ut mina skattepengar, handla ett tanklock då mitt blivit snott och antagligen har någon slangat från min bil.. Haha. Så nu får jag göra fattiga tankningar för det är surt om för mycket bensin skulle slörpas iväg. Så det blir 300:- tankningar typ. Mitt Visa kort har jag fått inviga. Och bilen vi ska köpa var på service i Fredags, Chrille skulle luska lite när den ska in på reperation.

Haha, fick precis jobb förfrågan om jag ville jobba som ansiktsmålare, vilket gulligt jobb! Men det var bara en dag.. Kanske ändå är något att tänka på..

Nej nu ska jag.. Ja, jag vet inte vad jag ska, men något ska jag väl. Kanske testa shortsen om det blev bra med knappen, har en känsla av att de kommer sitta taaaajt i midjan. Påtal om kläder, så är jag inne i en tråkig vecka för tillfället, men jag känner att det är dags för lite belöning, men då kom jag att tänka på kjolen som jag köpte för kanske två veckor sedan, det blir nog den imorgon. Nicean!



Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0