Oneförtie?

Jag har fortfarande efter några månaders tid svårt att släppa vissa dumma frågor. Haha, undrar när jag någonsin kommer kunna lära mig det. Det är lite kinkigt, hade gärna velat berätta, men internet är fel ställe. Jag vill inte hänga ut någon, även om det gjorts utan namn såfall. Men internet är internet och det vill jag inte att någon hade gjort med mig. Haha, alla säger väl grodor ibland liksom... Man aah, ja. Nej jag tänker inte skriva det här. Men haha.

Kom precis på en grej, så jag gjorde en hjälte insats, hahah, det är kanske lite att ta i, men jag gjorde iallafall en snäll sak.

Idag har jag pratat lite ytterligare med Carro om en resa till senare höst. Vi får se, men det hade varit riktigt trevligt. Theisan vill inte åka med henne, om det är flygplan dvs.


Idag ska jag träffa Sara så ska vi köra bort till Mallan på cafeét. Trevlans! Funderar på om jag ska sticka och tanka, men en sak som jag iallafall måste göra nu, är att spela in ett nytt telefonmeddelande. Wellwell..

Påtal om telefon så pratade jag precis med någon på engelska, vet inte deras ursprungsland, men där var iallafall ett barn med, så skulle jag säga 140.. haha, det blev inte riktigt rätt. Oneförtiee, eh one fourty (?). Hur stavar man 40 på engelska?


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0