My boyfriend don't need to know, no no ..

Kollade precis hur min ekonomi står till. Lagom skumt att vi ska bli bilägare. Förhoppningsvis blir det på Måndag, jag är så glad, haha, en bil med lite ös i. Jag tycker min bil är hur bra som helst, men, när jag kört Volvon och sedan satte mig och körde min egen, det var nästa så att man tryckt full gas och det hände inte mycket. Med Volvon var jag uppe i 140-150 utan problem. Min bil klarar med 140, men det är lite mer skakigt och lite ljudligare, heh. På tal om höga hastigheter så är jag riktigt sugen på att köra motorcykel, något jag inte kännt på väldigt länge. Liite gas bara.. Haha. Dock vet jag inte när det kan bli av, kanske på Lördag fm. De andra dagarna är uppbokade. Annars så är det Måndag ef m. 

Ah, kom precis en glädjande nyhet, som gör mig glad i minst en månad fram!

Nu när jag har en del saker på g, och för att jag inte ska glömma bort saker och ting, borde jag skaffa en kalender. Men jag kör nog snål varianten och skriver upp datumarna själv bara på ett blankt papper.. Jaja, nu ska jag slösurfa vidare.


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0