Långa dagar blev till nätter som blev till år ..

Igår var jag och älskling först på Mobilia, där handlade jag stövlar till mamma :). De hade inte kjolarna i rätt storlek, så vi körde till Entré. Där hade de dom båda, men jag köpte bara den svarta. Nu ångrar jag mig, jag kan inte ha en svart kjol på ett bröllop!? Jag blir helt enkelt tvungen att köpa den rosa/beiga också. Haha. Men jag har inte köpt den andra än, vet inte riktigt vad jag ska ha till..

Jaja, jag är iallafall nyduschad idag och det är härligt! Tänkte jag skulle låta mitt hår verkligen självtorka idag, alltså, jag låter det alltid göra det, men för ca 2 år sedan så blev mitt hår alltid så fint självlockigt, idag är det bara enkelt vågigt, några lockar kommer det fram, men jag framhävde de bättre med plattången precis, lockade till lite i topparna, hoppas på att det ska lägga sig lite nu, så det inte ser så stelt ut. Jaja. Jag har suttit i bikini här inne nu i ca 3 timmar. Men det har ju kommit moln och allt ute. Och så funderar jag på om jag ska ta med datorn ner.. Vilka problem?

Nu lyser solen i vår trädgård, nu springer jag ner, utan dator men självfallet med båda telefoner!



Smack !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0