Lämna ditt nummer och ha en bra dag

Mitt sinne håller på att lugna sig, saker som jag tänkt länge jag skulle göra har börjat betas bort. Men jag vet om att detta kommer bli en hektisk period. Men nu kommer saker att lösa sig. Jag har några samtal jag ska göra, göra det bästa kan jag för att det ska bli så bra som möjligt. Sen så har jag papper att fixa och skicka, men jag måste börja någonstans..

Är det inte typiskt när man just börjat lägga något bakom sig så kommer det upp till ytan igen? Denna gången ska jag inte strö salt i såren. Nu är det glömt, igen.. Allt

Har haft tankedagar, dagar som bara gått och dagar på festivalen. I Fredags så var jag, älskling och våra familjer för tredje året på kräftskivan tillsammans, det blev himla lyckat! Vid elva, halv tolv begav sig våra päron hem och vi bestämde oss för att stanna en stund. Mötte upp Sara och Mia, sedan snabbt även Mini och Maria. Satt en stund på McDonalds för att sedan promenera till Stortorget, men min mage sa ifrån. Ont. Vi tog en taxi hem.

Lördags, var en stund på festivalen under lunchen, hann äta en kyckling-wrap med sommarsås, god, men lite litet. Sen blev det festivalen på kvällen igen, jag och älskling delade på en kombi-tallrik(?)/(lite av allt) från Thai thai, gott! Den åt vi undertiden som vi väntade på att Anna Hertzman skulle börja. Hon spelade på Gustav och jag ångrar inte för fem öre att vi såg henne. Däremot ångrar jag att vi såg de tyska dj'arna. För de gjorde att bilen blev inlåst i ett parkeringsgarage. Som stängde 00.00 och inte öppnade förrens 06.00. Så då hängde vi på låset, haha. Böter hade ju bara varit droppen. Vi handlade bullar och la oss sen.

Vi fick rycka in lite tidigare än tänkt, men allting gick bra. Det blev fixning och doning, senare även korv fest med 32 bröd och 26 korvar. Tom. personen i kassan undrade om det var grillfest på G. Haha. Så efter korvar körde vi tills vi var blöta och trötta. Då orkade ingen gå igenom allting så det blev kort. KISS = Keep It Short Stupid?


Smack ! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0