Känns som om jag vunnit 10.000:- på lotto

Idag ska jag jobba, men jag ser faktisk mycket fram emot det. För, det är många timmar, kanske får jag använda mina gummistövlar (när jag skriver detta börjar solen komma fram, wtf?) och ja, allting annat som har med det att göra :D.

Well well, hade nog tänkt ta en runda bortom H&M nu när dom öppnar så jag kan köra direkt bort till jobb sen. Slutar inte förrens senare ikväll, men det gör inget.

Igår var jag nämnligen och pratade och ja, det blev brabra besked! Dessutom funderar älskling och jag på att köpa en bil, så tankarna vilar minsann inte! Nu är det jobb i några dagar fram och det ska bli så trevligt! Sen så är det lugnt igen, hehe. Jaja..

Igår var iallafall en trevlig dag, var som sagt i Svedala, slog två flugor i en, sen vid nio körde älskling och jag till Nymans, där vi delade med oss av våra förhoppningsvisa vinterplan! Ja, den innehåller snö, bastu, minibuss/två bilar och trevligt gäng! Ochsjälvklart de timmar som en bilresa tar för att komma högre upp i Swe. Så vi ska börja förhöra oss med stugan, sedan är ju bil ett viktigt redskap, samt datum/vecka osv. Åh så häärligt det hade varit!

Nej nu är det nog dax för mig att göra mig iordning på riktigt så jag kan börja ett vettigt liv sen. Ska kolla efter kjolen till bröllopet. Igen, haha.



Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0